خرید بتن آماده، خرید آنلاین بتن آماده از فهاب بتن

خرید بتن آماده

راهنمای خرید بتن آماده


۴.۸/۵ - (۱۷۱ امتیاز)

خرید بتن آماده

بتن، به دلیل ویژگی‌ ها و خصوصیات منحصر به فردی که دارد، تبدیل به یکی از اجزای اصلی و جدا نشدنی تمامی پروژه‌ های عمرانی شده است. بنابراین چه در حال ایجاد یک سقف باشید و چه یک پروژه راهسازی را مدیریت می‌ کنید، نیاز به بتن خواهید داشت. بهترین و با کیفیت‌ ترین حالتی که می‌ توان بتن را تولید کرد، بتن آماده (Ready-Mix Concrete) می‌باشد، اما چطور می‌ توان بهترین بتن آماده را سفارش داد ؟ 

بتن آماده چیست ؟

بتن آماده

تصویری از بتن آماده Ready Mix Concrete

بتن آماده، محبوب‌ ترین انتخاب برای پروژه‌ های ساختمانی در هر شکل و مقیاس است. جهت تولید بتن، آب و سیمان برای ایجاد خمیری چسبنده با یکدیگر مخلوط شده و جهت اتصال مصالح سنگی (ازجمله شن و ماسه) به کار می‌ روند و می‌ تواند شامل افزودنی‌ های معدنی و شیمیایی نیز باشد. در تاسیسات تولید بتن آماده، نحوه این اختلاط با دقت مورد پایش و بررسی قرار می‌ گیرد تا فرآورده‌ ای با کیفیت، بادوام و با کارآیی مناسب تحویل مشتری داده شود.

انتخاب کارخانه بتن معتبر که دارای سابقه درخشان بوده و از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌ ها در تولید و حمل بتن استفاده کند، به معنای اطمینان از کیفیت بتن و استفاده از بهترین خدمات و پشتیبانی‌ ها است.

مزایای خرید بتن آماده نسبت به بتن دستی

بتن آماده روند بتن ریزی کل پروژه ساخت و ساز را آسان می‌کند. امروزه نگرانی اصلی در مورد کارهای ساختمانی، کمبود زمان است. همانطور که قبلاً گفته شد، کل فرآیند آماده سازی بتن آماده و حمل آن به محل پروژه مبتنی بر سیستم و ماشین آلات است و نیروی انسانی دخالت کمتری در آن دارند.

بتن آماده نسبت به بتن دستی دوام بیشتری دارد زیرا کیفیت مواد تشکیل دهنده آن مراحل مختلف آزمایش را طی کرده است. بتن دستی در محل پروژه ساخته می‌شود و مهندسین و کارگران بتن را در محل با طرح اختلاط کارگاهی تهیه می‌کنند. اما اکنون وقت آن است که در مورد تفاوت بین بتن آماده و بتن دستی اطلاعات خود را کامل کنید:

۱- تجهیزات ساخت بتن

بتن آماده نیازی به داشتن تجهیزات تولید بتن در محل پروژه ندارد، در حالی که بتن دستی به یک میکسر و همچنین سایر تجهیزات کارگاهی نیاز دارد. این تجهیزات ممکن است پرهزینه باشند و فضای کارگاه را اشغال می‌کنند. همچنین باید فضایی را برای نگهداری مصالح در نظر بگیرید. ممکن است در زمانی که شرایط آب و هوا بد است، نیاز به نگهداری خاصی برای مصالحی مانند سیمان نیاز باشد.

۲- زمان تولید بتن

همچنین این واقعیت وجود دارد که بتن آماده زمان بسیار کمتری برای تولید و بتن ریزی نیاز درد. بتن آمده از قبل تولید شده و تنها به محل پروژه حمل می‌شود. از سوی دیگر، بتن دستی شده در محل تولید می‌شود و به دلیل وجود چندین مرحله اختلاط، فرمول‌هایی که باید به دقت در نظر گرفته شوند و همچنین زمان گیرش، روند بسیار کندتری دارد. آماده سازی و اختلاط بتن دستی زمان و تلاش زیادی را می‌طلبد.

۳- نوع پروژه ساخت

از نظر کاربردها، بتن آماده عموماً برای سازه‌های بلند مرتبه و سایر پروژه‌های عظیم بهترین استفاده را دارد، در حالی که بتن دستی برای سازه‌های کم ارتفاع مناسب است. اما نباید این نکته را فراموش کرد که حتی یک ساختمان ۴ طبقه با متراژ کم هم به بتن آماده برای فونداسیون و سقف نیاز دارد. با اینکه ممکن است بسیاری از کارفرمایان از بتن دستی برای بتن ریزی ستون استفاده کنند اما توصیه ما این است که برای پروژه‌های کوچک نیز به سراغ بتن آمده بروید زیرا از نظر کیفیت اطمینان بیشتری ایجاد می‌کند.

توزیع و حمل بتن

۴- توزیع و حمل بتن

یکی دیگر از مشکلات بتن دستی در محل، نیاز به حمل با تجهیزات خاص است. بتن آماده با پمپ در محل ریخته می‌شود اما حمل بتن تولید شده با میکسر در کارگاه با فرغون انجام می‌شود. این نحوه حمل باعث تغییر در خصوصیات بتن، اتلاف وقت و کاهش ارزش سرمایه گذاری در بلند مدت می‌شود (به خصوص برای بسازبفروش‌ها). پس نحوه توزیع بتن آماده از همه جهات به صرفه خواهد بود.

۵- ضایعات ناشی از بتن

اگر از بتن دستی استفاده می‌کنید، به دلیل ذخیره سازی و فرآیند اختلاط مقداری بتن از بین می‌رود. با این حال، وقتی صحبت از بتن آماده می‌شود، ضایعات مواد در محل ساخت و ساز حداقل هستند. به عبارت دیگر، بتن آماده ضایعات کمتری در محل کار ایجاد می‌کند و بتن محاسبه شده به طور دقیق به پروژه تحویل داده می‌شود. بتن دستی باعث از دست رفتن سیمان و مصالح دیگر می‌شود که هزینه‌های پروژه را افزایش می‌دهد.

۶- ذخیره سازی

اگر از بتن آماده استفاده می‌کنید، به این معناست که باید فضای کافی برای کامیون میکسر بتن وجود داشته باشد تا بتن را پشتیبانی و تخلیه کند. با این حال، اگر از بتن دستی استفاده می‌کنید، به فضایی برای ذخیره سازی مواد و برای مخلوط کن‌های دسته‌ای (که احتمالاً فضای کمتری نسبت به کامیون بتن اشغال می‌کنند) نیاز دارید. برای بتن ریزی با کامیون میکسر معمولاً از لوله‌های پمپ استفاده می‌شود و حتماً نیازی نیست میکسر نزدیک پروژه باشد.

۷- نیروی کار

تفاوت دیگر این است که اگر از بتن آماده خریداری کردید، نیروی کار شما فقط باید نحوه ریختن و متراکم کردن بتن را بداند. از طرف دیگر، با بتن دستی در سایت، کارگران شما باید بدانند که چگونه بتن درست کنند. این فرآیند به این سادگی که به نظر می‌رسد نیز نیست! بتن آماده به نیروی کار تخصصی و نظارت دقیق در طرح اختلاط دارد. همچنین به دلیل تعداد بیشتر نیروهای کار باید هزینه بیشتری به آنها پرداخت کنید.

۸- کیفیت تولید بتن

اگر از بتن دستی استفاده می‌کنید، احتمال پایین بودن کیفیت بتن بسیار زیاد است. اگر کارگران شما نمی‌دانند چه کاری باید انجام دهند و مواد را به شکلی مهندسی مخلوط نمی‌کنند (با استفاده از نسبت‌های مناسب) بتن بی‌کیفیت تحویل می‌گیرد. با این حال، بتن آماده در یک محیط حرفه‌ای توسط متخصصان آموزش دیده ساخته می‌شود و بنابراین کیفیت بالایی دارد. کارخانه‌های بتن آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت دارند.

۹- سفارش بتن

آنچه در مورد بتن آماده یک مزیت مهم محسوب می‌شود، این است که بتن را می‌توان با چند آیتم مانند مقاومت فشاری، اسلامپ و متراژ مورد نیاز سفارش داد. در حالی که محاسبه جزئیات بتن دستی بسیار دشوارتر هستند زیرا شما باید تمام اجزا را به صورت جداگانه در نظر بگیرید. این کار احتمال خطا را افزایش می‌دهد و ممکن است هزینه‌های شما بالا ببرد.

 

نکات مهم در آماده کردن محیط کارگاه برای بتن ریزی

  • مکان مناسبی را برای تامین کننده برای پارک کامیون میکسر بتن پیدا کنید. اگر کامیون را نمی‌توان در نزدیکی پروژه پارک کرد، به پمپ بتن نیاز دارید. معمولاً تامین کننده نسبت به موقعیت مکانی با شما مشورت خواهد کرد.
  • شرایط آب و هوایی را پیش بینی کنید. اگر در روز بتن ریزی باران خواهد بارید، تحویل بتن را به تاخیر بیندازید. اگر روزهای بارش طولانی است، تدابیر لازم برای بتن ریزی در بارندگی را اتخاذ کنید.
  • برای اطمینان از حجم مناسب بتن سفارش داده شده، از قبل با تامین کننده صحبت کنید. همیشه توصیه می‌شود ۱۰ درصد بتن بیشتری سفارش دهید تا در زمان بتن ریزی، بتن کم نیاید.
  • به همسایگان خود نسبت به تاریخ و ساعت بتن ریزی اطلاع رسانی کنید. یک بنر در نزدیکی پروژه نصب کنید و نسبت به ایجاد سروصدا مراتب عذرخواهی را اعلام کنید.
  • شرایط قالب بندی پروژه را حداقل یک روز قبل بررسی کنید. قالب بندی باید به اندازه کافی ایمن و محکم باشد تا بتواند مقدار بتنی که سفارش داده‌اید را تحمل کند. از فاصله موقعیت میلگردها نیز مطمئن شوید.
  • نیروی انسانی کافی برای حمل دهانه پمپ، تسطیح بتن، ویبره کردن و غیره را آماده کنید. هر کارگر باید مسئولیت مختص به خود را داشته باشد.
  • پس از بتن ریزی و فرم دهی، روی بتن را با ورقه‌های پلی اتیلن یا گونی بپوشانید تا رطوبت خیلی سریع خارج نشود. این کار باعث می‌شود که بتن به درستی عمل آوری شود و به اوج مقاومت خود برسد.

چرا باید بتن آماده بخریم ؟

خرید بتن آماده مزایای زیر را به همراه دارد :

۱- دریافت بتن با کیفیت

یکی از مهمترین دلایلی که بیشتر سازندگان و پیمانکاران، بتن آماده را ترجیح می‌ دهند، اطمینان از کیفیت آن است. با استفاده از کنترل اجزای تشکیل دهنده، کنترل دقیق نسبت آب به سیمان و همچنین استفاده از علم و تکنولوژی روز در جهت تولید بتن، کیفیت آن تضمین می‌ گردد.

کارخانه تولید بتن

بتن آماده در کارخانه و با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید می شود

از طرف دیگر، بتن فرآورده‌ ای مهندسی است و باید از دانش و تجربه در ساخت آن بهره برد. کارخانه های بتن با داشتن نیروهای متخصص و انجام آزمایش‌ های مختلف، بتن مورد نیاز پروژه‌ های مختلف را در نهایت کیفیت تولید می‌کنند.

۲- صرفه جویی در زمان

با ساخت بتن در محل پروژه، سازندگان باید تمام اجزا و تاسیسات لازم جهت تولید بتن را تهیه و زمانی را صرف تولید آن نمایند که همین موضوع، فشار زمانی زیادی را وارد خواهد نمود و در صورت بروز مشکل در فرآیند تولید بتن، کل پروژه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در مقابل، بتن آماده می‌ تواند هر نوع پروژه‌ ای را از چنین دردسرهایی نجات دهد، زیرا تمامی موارد فوق، توسط کارخانه های بتن آماده مدیریت می‌ شود. بتن در کارخانه بتن با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته تولید و سپس به محل پروژه حمل می‌ شود. این مهم، به صرفه جویی در زمان کمک شایانی می‌ کند. 

۳- کاهش هزینه‌ های پرداختی

تولید بتن در محل پروژه ساختمانی شامل هزینه‌ های نیروهای کار، تهیه و انتقال مواد تشکیل دهنده و خریداری ماشین آلات و تجهیزات اختلاط بتن است که در مقایسه با خرید بتن آماده، بسیار هزینه‌ بر است.

برعکس، در صورت استفاده از بتن آماده، پیمانکاران تنها باید هزینه خرید بتن آماده را پرداخت کنند و در زمان تعیین شده، بتن خود را تحویل گرفته و عملیات بتن ریزی را انجام دهند.

۴- کاهش فضای ذخیره سازی مصالح

یافتن فضای ذخیره سازی برای مواد اولیه تولید بتن نه تنها چالش بر انگیز است بلکه هزینه‌ بر نیز است. سیمان، شن و ماسه برای انبار کردن نیاز به فضا، نگهداری و پایش منظم دارند. در چنین شرایطی، یافتن موقعیتی برای ذخیره سازی مصالح، به خصوص در پروژه های ساختمانی کوچک، دشوارتر می‌ شود.

مصالح مورد نیاز تولید بتن

برای تولید بتن آماده تمام مصالح مورد نیز از قبل توسط کارخانه بتن تهیه شده است.

سفارش بتن آماده این مشکل را به کلی حل می‌کند، زیرا دیگر نیازی به فضای ذخیره سازی نیست. تمامی فرآیند تولید بتن در محل کارخانه انجام شده و دغدغه کمبود فضا در کارگاه ساختمانی وجود نخواهد داشت.

نکات مهم در انتخاب کارخانه بتن آماده

انتخاب یک کارخانه بتن معتبر به چندین عامل بستگی دارد که به شرح زیر هستند :

امکانات و تجهیزات کارخانه

یکی از مهمترین دلایلی که پروژه‌ های ساختمانی را مجبور به خرید بتن آماده می‌ کند، کاهش هزینه نیروهای کاری، هزینه ذخیره سازی و زمان ساخت بتن است. همه این مزایا به دلیل عملیات مکانیزه و تجهیزات پیشرفته کارخانه‌ های بتن آماده میسر می‌ شود که فرآیند تولید و حمل بتن را به شکلی مهندسی شده انجام می‌ دهند.

کارخانه‌ های بتن آماده، از فرآیند ها و فن‌آوری‌ های تولید پیشرفته و خودكار استفاده می‌ كنند تا روند تولید و پایش کیفیت بتن را تسهیل ببخشند. بنابراین مهم است که مشتریان از امکانات و تجهیزات کارخانه های بتن مطمئن شوند تا بتوانند نسبت به هزینه‌ ای که پرداخت می‌ کنند، پروژه خود را با کیفیت بالا و طبق برنامه زمانی اجرا کنند.

اعتبار کارخانه

بررسی اعتبار کارخانه بتن ضروری است، زیرا نشان دهنده این است که تا چه اندازه در بین سازندگان و مدیران پروژه‌ ها محبوب هستند. به طور کلی، نمی‌ توان به همین راحتی به یک شرکت ناشناخته در بازار اعتماد کرد. اگر مشتریان، کارخانه را از نزدیک مشاهده کرده و امکانات و تجهیزات موجود را بررسی کنند، می‌توانند اطلاعات دقیقی از نحوه عملکرد کارخانه داشته باشند.

سابقه و تجربه کارخانه

سابقه کارخانه‌ های بتن آماده مهم هستند زیرا نشان دهنده آن است که آنها نسبت به تولید، حمل و بتن ریزی، چه تجربه‌ای دارند. کارخانه‌ های باتجربه و با سابقه، در مواجهه با شرایط غیر منتظره، آمادگی بیشتری دارند و می‌ توانند وضعیت بحرانی به وجود آمده را مدیریت کنند.

برای مثال، شرایط بحرانی آب و هوایی یا وضعیت جاده‌ ها یا مشکلات مربوط به بتن ریزی در محل کارگاه، هر کدام به تنهایی می‌ توانند روند بتن‌ ریزی را مختل کند. یک کارخانه بتن خوب باید تمام جوانب کار را پیش بینی کند تا بتواند با حفظ کیفیت، بتن را به موقع تحویل دهد.

مراحل گام به گام خرید بتن آماده

هر سازنده یا پیمانکاری باید برای سفارش بتن آماده موارد زیر را در نظر بگیرد :

مشخص کردن نوع بتن

انتخاب نوع بتن اولین مرحله در سفارش بتن است. برای این کار مهم است که مشخصات بتن اعم از رده مقاومتی، عیار سیمان مورد نظر، اسلامپ درخواستی، نوع افزودنی‌ های مورد استفاده و موارد دیگر به درستی طبق محاسبات انجام شده توسط طراح سازه استخراج شوند. نوع بتن بسته به خصوصیات هر پروژه متفاوت خواهد بود و کارخانه بتن نیز باید بتواند نیاز های پروژه را به درستی برآورده کند. در صورت نیاز، کارشناسان کارخانه از محل پروژه بازدید و با مشورت با طراحان آن، در خصوص نوع بتن تصمیم‌ گیری می‌ کنند.

متراژ مورد نیاز و نوع مقطع برای بتن‌ ریزی

بعد از تعیین نوع بتن، حالا باید متراژ و نوع مقطع بتن ریزی محاسبه شود. این مقدار بر حسب متر مکعب بیان می‌ شود و می‌ بایست حجم هر مقطع از نظر طول، عرض و ارتفاع محاسبه شود. انجام این کار ساده است و سرپرست کارگاه یا مهندس اجرایی می‌ تواند با محاسبه متراژ مورد نیاز و بیان خصوصیات آن مقطع (نظیر نوع مقطع سازه‌ ای، ارتفاع و …)، روند کار را برای خرید بتن آماده تسهیل بخشد.

تعیین زمان بتن ریزی

بتن ریزی، کاری زمان‌ بر است و هرچه پروژه بزرگ‌ تر باشد، انجام این کار نیز طولانی‌ تر می‌شود. به همین دلیل، مهم است که بتن ریزی در ساعتی از روز انجام شود که ترافیک مسیر، حداقل بوده و مشکلات مربوط به محل کارگاه (اعم از پارک خودرو و …) وجود نداشته باشد. زمان بتن ریزی باید طوری تعیین شود که کارگران در دسترس باشند تا بتوانند هرگونه فرآیند قبل، حین و بعد از بتن ریزی مانند قالب‌بندی، پخش و تسطیح بتن و عملیات تراکم (در صورت نیاز) را انجام دهند.

خرید حضوری یا اینترنتی بتن آماده

حال، زمان سفارش بتن آماده است. در این مرحله دو روش وجود دارد، یکی این‌ که باید به صورت حضوری به دفتر فروش یا کارخانه بتن مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید، دیگری اینکه می‌ توانید بتن را به صورت آنلاین خریداری کنید. خرید آنلاین بتن بسیار راحت است، شما می‌توانید در خانه و تنها با چند کلیک، بتن مورد نظرتان را سفارش دهید، اما اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فعالیت کارخانه بتن هستید، خرید حضوری پیشنهاد می‌ شود.

در این مرحله مواردی از جمله خصوصیات بتن، آدرس و موقعیت هندسی محل پروژه، متراژ و اطلاعات دیگر از شما گرفته می‌شود.

قیمت بتن آماده چقدر است؟

قیمت بتن آماده در اغلب موارد نسبت به بتن تولید شده در کارگاه، اقتصادی‌ تر است اما قیمت آن بسته به شرایط مختلف ممکن است متفاوت باشد. مثلاً افزایش هزینه سیمان و سنگدانه‌ ها به طور مستقیم در قیمت بتن آماده تأثیرگذار هستند. عوامل مؤثر در هزینه تولید بتن آماده عبارتند از :

  • قیمت مواد اولیه
  • مشخصات بتن
  • حمل و نقل (مسافت کارخانه تا محل پروژه)
  • شرایط آب و هوایی
  • نیاز به تجهیزات خاص بتن ریزی
  • متراژ بتن‌ ریزی

پمپ بتن چیست ؟

پمپ انتقال بتن

تصویری از پمپ انتقال بتن دکل ۴۷ متری فهاب بتن که یکی از بلندترین پمپ های موجود در کشور می باشد

هر پروژه در هر ابعادی نیاز به انتقال بتن آماده به درون قالب داشته که برای این منظور، عمدتا از پمپ بتن استفاده می‌ شود. وقتی بتن از طریق کامیون مخلوط‌ کن (تراک میکسر) به محل پروژه انتقال می‌ یابد، بتن ریزی از طریق پمپ به داخل قطعات قالب‌ بندی‌ شده انجام می‌ شود. پمپ ها در انواع زمینی و هوایی (دکل) هستند که با توجه به نیاز هر پروژه (از جمله ارتفاع، طول و مقطع بتن‌ ریزی‌ شده) مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

نکات مهم در حمل و نقل بتن

چند عامل مهم در حمل بتن آماده تأثیرگذار است که بیشتر، جنبه‌ های لجستیکی داشته و شامل موارد زیر می‌شود :

  • فاصله کارگاه از کارخانه
  • داشتن تجهیزات کافی و پیشرفته حمل بتن توسط کارخانه
  • سهولت دسترسی به محل کارگاه و موقعیت هندسی و مکانی قطعه بتن‌ ریزی‌ شده
  • عوارض فصلی و جوی
  • مقیاس پروژه
  • تعداد کارگران موجود

انتقال موفقیت آمیز بتن مستلزم تدبیر و برنامه ریزی استراتژیک است. انجام یک انتخاب نامناسب در هر مرحله احتمالاً منجر مشکلات عدیده می‌ شود. بین حمل کارآمد بتن و موفقیت در بتن‌ ریزی پروژه‌ها، رابطه نزدیکی وجود دارد. به همین دلیل، هماهنگی در تحویل و انتقال بتن برای تأمین نیازهای یک پروژه و همچنین، انتخاب یک کارخانه معتبر جهت برآورده‌ کردن این نیازها، امری ضروری است.

سیستم حمل بتن

سیستم حمل بتن بروز و پیشرفته، تاثیر زیادی در کیفیت بتن ریزی دارد و در نهایت کیفیت بتن دارد

فهاب بتن

خرید بتن آماده مزایای زیادی دارد و می‌ تواند از نظر هزینه و زمان، بسیار به صرفه باشد. امروزه کارخانه‌ های زیادی در زمینه تولید بتن فعالیت می‌ کنند و هر کدام بسته به امکاناتشان، بخشی از بازار را در سیطره خود دارند. در این میان، فهاب بتن با داشتن سابقه زیاد، تجهیزات و ماشین‌ آلات مدرن، واحد ترانسپورت پیشرفته، واحد کنترل کیفیت با تجربه و داشتن یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاه های بتن در سطح کشور، در ارائه بتن آماده با کیفیت و با دوام توانسته طیف گسترده‌ ای از انواع و اقسام پروژه‌ ها با مقیاس‌ ها و نیازهای مختلف را پوشش دهد.

فرودگاه مهرآباد تهران

بتن ریزی فرودگاه مهرآباد تهران توسط فهاب بتن

شما می توانید لیست پروژه های انجام شده توسط فهاب بتن را در این صفحه مشاهده نمایید : پروژه ها

همچنین فهاب بتن برای راحتی مشتریان خود، قابلیت خرید آنلاین بتن را نیز راه اندازی کرده است. برای این سفارش بتن، تنها کافی است وارد صفحه خرید آنلاین بتن شده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. 

بتن ریزی شبانه روزی

فهاب بتن با توجه به داشتن تجهیزات پیشرفته تولید و حمل، به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی فعال می باشد و هم در طول روز، هم در طول شب، اقدام به تولید، حمل بتن و بتن ریزی پروژه ها می نماید.

ساختمان پلاسکو

بتن ریزی ساختمان پلاسکو جدید توسط فهاب بتن و به صورت شبانه انجام شده است.

سوالات متداول

آیا امکان خرید آنلاین بتن آماده از فهاب بتن وجود دارد؟

۴.۸/۵ - (۱۷۱ امتیاز)

بله، شما می توانید بتن مورد نیاز خود را آنلاین سفارش دهید.

بتن ریزی در چه ساعاتی قابل انجام است؟

۴.۸/۵ - (۱۷۱ امتیاز)

فهاب بتن مجوز بتن ریزی به صورت شبانه روزی را دارا می‌باشد و هم در طول روز و هم در طول شب امکان بتن ریزی پروژه شما وجود دارد.

آیا محدودیتی برای سفارش بتن از سایت فهاب وجود دارد؟

۴.۸/۵ - (۱۷۱ امتیاز)

خیر، مجموعه فهاب بتن ظرفیت ویژه ای برای سفارش های وب سایت در نظر گرفته است و شما می توانید سفارش خود را از طریق وب سایت ثبت نمایید.

آیا امکان مشاوره برای خرید آنلاین بتن وجود دارد؟

۴.۸/۵ - (۱۷۱ امتیاز)

بله، شما می توانید برای ثبت سفارش بتن آماده خود با ما تماس بگیرید.

آیا امکان مشخص کردن بتن مورد نیاز در سفارش آنلاین وجود دارد؟

۴.۸/۵ - (۱۷۱ امتیاز)

بله، ما تمام مشخصات بتن را در وب سایت از شما می گیریم.

سفارشات من بعد از ثبت از طریق وب سایت به چه صورت پیگیری می شود؟

۴.۸/۵ - (۱۷۱ امتیاز)

بعد از ثبت سفارش ما برای هماهنگی نهایی با شما تماس میگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.