تقدیر از پدر صنعت بتن ایران، در مراسم رونمایی از تردد میکسرهای بتن در طول روز


به این محتوا امتیاز دهید!

تردد میکسرهای بتن در شهر تهران و در طول روز تصویب شد

با ایجاد یک بستر جدید در صنعت بتن، حالا میکسرهای بتن می‌توانند در طول روز در سطح شهر تهران تردد داشته باشند. در مراسمی که با حضور مسئولین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، پلیس راهور تهران بزرگ، شهرداری تهران و تولیدکنندگان بزرگ بتن در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، طرح تردد روزانه میکسرهای بتن در شهر تهران تصویب شد.

در این مراسم که با حضور پدر صنعت بتن ایران، آقای مهندس حسین فروتن مهر همراه بود،  دغدغه حمل بتن در طول شب، مسائل مربوط به جمعیت شناسی تهران و حساسیت پایتخت به عنوان یک مرکز مهم لرزه خیز مورد بحث قرار گرفت. هدف نهایی بر این بود که صنعت بتن بتواند زیرساخت‌های توسعه شهر را بهبود ببخشد زیرا تردد میکسرها در شب اغلب با مشکلات بسیاری همراه است که در نهایت باعث کاهش کیفیت بتن آماده می‌شود.

در این مراسم ضوابط و شرایطی نیز برای تردد میکسرها در طول روز تدوین شد که به سمع و نظر اهالی صنعت بتن خواهد رسید. اکنون سه کارخانه بتن از جمله فهاب بتن، سنگ شکن غرب و میلاد بتن می‌توانند در طول روز در کلانشهر تهران تردد کنند. شرکت‌های دیگر تا پایان مهر فرصت دارند تا مجوز این طرح را دریافت کنند. در پایان مراسم از پدر صنعت بتن به دلیل تلاش خسته ناپذیر در اجرای این طرح فوق العاده تقدیر به عمل آمد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.