حضور فهاب بتن در بیستمین همایش روز بتن


به این محتوا امتیاز دهید!

همایش روز بتن هر ساله در روز ملی بتن توسط انجمن بتن ایران برگزار می‌گردد. بیستمین همایش بتن از تاریخ ۱۶ مهر الی ۲۰ مهر ماه سال جاری در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار خواهد شد. در این همایش شرکت‌های مرتبط با دانش و تولید مرتبط با حوزه بتن حضور خواهند داشت. امسال نیز مانند سال‌های گذشته، فهاب بتن در این همایش حضور خواهد داشت.

در روز اول این همایش نتیجه تحقیقات جدید شركت فهاب بتن با عنوان “تاثير كاهش دمای بتن توسط جايگزينی بخشی از آب اختلاط با يخ بر مقدار فوق روان‌كننده و خواص بتن خود‌تراكم در حالت تازه و سخت شده” ارائه خواهد شد.

در روز سوم این همایش مهندس محمدجواد محمدی سخنرانی با موضوع توسعه و استفاده از بتن فوق توانمند (UHPC) در ساخت و ساز ارائه خواهند کرد و همچنین دکتر بابک احمدی ارائه‌ای در کارگاه تخصصی با عنوان تجربیات و چالشهای تولید بتن های ویژه خواهند داشت.

در همایش پیش رو فهاب بتن از دستاوردها و نتایجی که در فرآیند تحقیق و توسعه در سال جاری به دست آورده است، رونمایی خواهد کرد.

بازدید از نمایشگاه

برای بازدید از این نمایشگاه، می توانید از تاریخ ۱۶ الی ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۱ به محل برگزاری نمایشگاه واقع در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، غرفه فهاب بتن مراجعه نمایید.

آدرس محل برگزاری نمایشگاه: تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، جنب شهرک فرهنگیان، خیابان نارگل، خیابان مروی، خیابان حکمت، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، غرفه فهاب بتن

ساعات بازدید: ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر

لوکیشن نمایشگاه:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.